DOSTAWA I ZWROTY

DOSTAWA

Twoje zamówienie trafi do realizacji w kolejnym dniu roboczym od złożenia go. W przypadku większości zamówień, przesyłka zostanie wysłana z magazynu dostawcy w przeciągu 2 dni roboczych.
Przesyłki nadawane są bezpośrednio od zagranicznego producenta / dostawcy, usługą lotniczą GLOBAL CAINAO.
Po dotarciu na teren Polski dostarczane są przez Pocztę Polską.

Paczka pocztowa ubezpieczona: 15,99 zł
Do każdego zamówienia otrzymają Państwo numer nadania, dzięki któremu możliwe będzie monitorowanie drogi paczki na stronie:

global.cainiao.com

lub:
emonitoring.poczta-polska.pl

Zamówienie otrzymasz w terminie około 14 dni od momentu wysłania go.

Termin ten zależny jest od pracy przewoźnika oraz urzędu celnego (przesyłki przechodzą kontrolę), dlatego podajemy ruchomy czas dostawy od 10 do maksymalnie 20 dni roboczych licząc od daty wysyłki.

E-mail z potwierdzeniem zostanie do Ciebie wysłany zaraz po tym, jak Twoje zamówienie zostanie zweryfikowane i autoryzowane.

ZWROTY

Na portalu Krainajednorożca.pl zwroty są niezwykle proste!
Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony/zadowolona z zakupów, pieniądze zostaną zwrócone. O nic się nie martw! Napisz do nas w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, by rozpocząć proces zwrotu.

– Skontaktuj się z nami opisując, który przedmiot/przedmioty chcesz zwrócić. W przypadku problemów z jakością, dołącz zdjęcia. Koszt zwrotu pokrywa kupujący. Koszt wysyłki produktu w przypadku reklamacji pokrywa dostawca. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe, udzielając Ci informacji, w jaki sposób odesłać produkt i prześlemy mailowo kod do otwarcia odpowiedniej skrytki w paczkomacie. Nie musisz niczego drukować. Kod będzie ważny przez 14 dni.
– nie musisz dołączać formularza zwrotu, kod do otwarcia skrytki jest przypisany do Twojego zamówienia.

– Zapakuj przedmioty i nadaj w najbliższym paczkomacie. Koszt przesyłki zwrotnej w wysokości 18,99 zł (wynika z cennika InPost) pokrywa kupujący i zostanie potrącony z kwoty zwrotu.

– Gdy Twoja przesyłka wróci na magazyn dostawcy, rozpocznie się proces zwrotu środków lub wymiany. Zwrot kosztów otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni od odebrania przez magazyn przesyłki, metodą jaką dokonałeś płatności za towar.

UWAGA! Prosimy o nie odsyłanie przesyłek na adres z foliopaku. Taka przesyłka nie wróci do magazynu naszego dostawcy i zwrot środków za nią nie zostanie wystawiony.

Przed każdym zwrotem prosimy o kontakt, udzielimy szczegółowej instrukcji jak odesłać towar. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za towar zwrócony na błędny adres.

UWAGA! ODMOWA PRZYJĘCIA PRZESYŁKI nie jest sposobem na dokonanie zwrotu. Taka przesyłka nie wraca na zagraniczny magazyn dostawcy. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za celowo nie przyjęte przesyłki.

REKLAMACJE

Otrzymałeś uszkodzony towar? Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub mailowo. Wygenerujemy dla Ciebie kod do otwarcia skrytki w paczkomacie w celu zwrotu.

W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona przez dostawcę i ewentualny zwrot środków zostanie zlecony, metodą jaką dokonałeś płatności za towar.

ANULOWANE ZAMÓWIENIA

Anulowane zamówienia jest możliwe tylko przed rozpoczęciem jego realizacji (do maksymalnie 12 godzin od momentu złożenia zamówienia, o ile zamówienie nie zostało wcześniej przekazane dostawcy). Kiedy zlecenie wysyłki przedmiotu zostanie zarejestrowane w magazynie dostawcy, nie ma możliwości anulowania zamówienia. Większość przesyłek jest odbierana przez przewoźnika w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia. W przypadku rezygnacji z zamówienia, które zostało już wysłane, obowiązuje procedura zwrotu (powyżej).

NIE ODEBRANIE PRZESYŁKI W TERMINIE / PODANIE BŁĘDNEGO ADRESU

Przesyłki doręcza poczta polska. Jeśli listonosz Państwa nie zastanie, przesyłka będzie awizowana. Będą mieli Państwo 7 dni na jej odbiór z lokalnej placówki pocztowej.

Każdy kupujący otrzymuje od nas link do monitorowania drogi przesyłki, za pomocą którego w każdej chwili można sprawdzić gdzie znajduje się Twoje zamówienie.

Doręczenie jest również poprzedzone wiadomością SMS od poczty.

W przypadku nie odebrania awizowanej przesyłki w terminie, ponowna wysyłka towaru nastąpi dopiero po uiszczeniu opłaty za ponowną wysyłkę (15,99 zł) plus opłaty za zagraniczny zwrot do nadawcy, jaką obciąża magazyn producenta przewoźnik (19,99 zł). Razem 35.98 zł.

Nie ponosimy odpowiedzialności za podanie przez klienta błędnego adresu do wysyłki towaru, czego skutkiem będzie utrata towaru.

Uwaga:
* Czas wysyłki jest oszacowany od momentu nadania, a nie od momentu złożenia zamówienia. Czas oczekiwania na przesyłkę może się przedłużyć ze względu na błędy w adresie, procedury celne lub tym podobne. Podany czas dostawy i realizacji zamówienia dotyczy dni roboczych (nie wliczając dni świątecznych i weekendów).

*Nie wystawiamy faktur VAT